12.06.2011

[by Fröken M.]


Hej!
Som ni säkert redan sett har jag varit i farten igen och ändrat om här på sidan. Det är som med inredningen. Möjligheterna är oändliga. Det tog en stund att lära känna blogger, men när jag kommit underfund med att och hur man kan ändra sidans utseende, gick hjärnan på högvarv. Namnet på bloggen har ändrats till [by Fröken M.] och till synes, smärre layout justeringar.

Med inspirationshets och ett ofantligt tryckande på tangenterna lyckades jag dock rubba länkfunktionen nedanför inläggen ,( LinkWithin). Försök till återställande har misslyckats. Så går det när man byter adress. Har du tips för fix får du gärna strö dem över mig!

Trots det, tycker jag det känns lite mer hemma på bloggen nu.
 Älskar fjädrar, så här får ni lite underbara bilder att inspireras av!







Sleep tight! // Fröken M.



2 kommentarer:

  1. Du är härlig du! :D
    Gissar att det inte är första ggn vi kommer se förändringar på bloggen? :D

    Ängladrömmar! /Di

    SvaraRadera
  2. Tack du fina! Ne, vem vet vad jag får för mig framöver. Ibland spritter inspirationscellerna åt alla håll!

    KRAM! //

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...