11.21.2011

[Vitt, grått & grönt...]




Hej vänner!
 Bjuder här ovan på lite bilder från mitt lilla hem. Efter gårdagens julmarknad känner jag att nu kan jag inte hålla mig längre. Gjorde ett besök på blomsterhandeln och införskaffade en rumsgran. Den tronar nu mer i min ljuvliga zinkpokal bland en samling lyktglas. De härliga glasen finns på GRANIT om ni är sugna på ett gäng. Går utmärkt att likväl användas som dricksglas.

Vitt, grått och grönt är färgpaletten jag kommer att försöka hålla mig till vad gäller julpynt. Självklart blir det en och annan tur ut i skogen, naturen är det vackraste man kan dekorera med!
Hoppas ni känner värmen och glädjen bubbla i magen inför kommande tid!
Be inspired! // Fröken M.

2 kommentarer:

  1. Åh vad fint, det är ju så att man blir sugen på att kika förbi på en kopp kaffe och njuta av allt det vackra som omger en i fröken M:s hem.
    Kram R

    SvaraRadera
  2. Du är hemskt välkommen det vet du! KRAM

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...