4.23.2012

[ Sitta fint ]


Som jag har väntat!
Nu är äntligen ny soffa och soffbord på plats i min lilla lägenhet.
Till en början kändes det otroligt ovant och jag blev osäker på om jag ens tyckte det blev fint. Men det handlar om vana. Hade trots allt dragits med mina gamla möbler i dryga tio år. Nu, är jag supernöjd!

Ett grovt grått tyg klär soffans bastanta och raka former. Jag gillar´t!
Soffbordet, enkelt vitt med vitsprejade stålben. Rejält i två våningar och med tyngd, står det stadigt på sina smala ben.
Tavlan i bakgrunden är egenmålad.




Tog en liten promenad i det nästan-fina-vårvädret och knipsade lite härliga knoppar att dekorera bordet med. Älskar att ta in naturen i hemmet!


Nu är det bara att sitta fint!

Trevlig kväll på er fina läsare! // Fröken M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...