3.13.2012

[ I skuggan av symaskinen ]


Hemma hos mig har det varit systuga, minsann! Puh, säger jag och känner mig väldigt nöjd med att det är färdigt! Sanningen är den att jag inte är någon större talang vad gäller textilknåp och symaskinen bestämmer sig vareviga gång att strula till det. Men vet ni vad! Här sitter jag med fyra färdiga kuddar. Och fina blev dom! Glädje.



Kanske känner ni igen tyget? Javisst, nog är det Granits tvättpåsar alltid! Varför inte införskaffa ett gäng och göra om dem till kuddar tänkte jag, nu när de reas ut till 90%! Yes, det kallar jag kap!


 Älskar faktum att tyget är relativt hårt och har en grå, urtvättad uppsyn. Rufft och snyggt i soffan!



Hoppas ni har njutit av en fantastisk dag i det ljuvliga vårvädret!
Allt gott till ER! // Fröken M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...