1.29.2012

[ Det som inspirerar...]


Att lägga magasin på hög, bunta och sprida ut på diverse platser. Det är nog det jag gör bäst. Magasin, min last.  Att krypa upp i en fotölj, insvept i en pläd med ett färskt magasin i händerna...
Vända blad för blad, det är nästan som att läsa en spännade bok.
Nackdelen är att jag har svårt att göra mig av med dem när jag läst klart...för jag läser aldrig klart!
Kan bläddra i en och samma tidning om och om igen. Hittar alltid något nytt. Det som inte inspirerade då kan få hjärnan att snurra nu!
Det är inte heller nödvändigtvis innehållet som är det viktiga. Det skulle kunna vara upplägget, layouten eller kanske rent av ett teckensnitt som leder till en ny idè. Mmm, så mycket att hämta!

Älskar´t!



Kram! // Fröken M.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...